dimecres, 2 d’abril del 2014

Bosses per l'escola bressol

Nota: La idea inicial era publicar aquesta entrada el dia 5 de setembre de 2013:


Avui ha estat el primer dia d'escola bressol del Biel.
No ha anat malament. Només han estat unes horetes i s'ho ha passat molt bé.


Havia de portar una bossa per guardar la roba de recanvi. I li vaig cosir aquesta bossa amb les teles que em va regalar la meva família pel meu sant, junt amb un llibre molt xulo de ninots de tela.


Per la bossa vaig seguir aquest tutorial de happy in red



Nota: el segon dia també s'ho va passar bé, però va tornar a casa amb febre :(
Les setmanes següents van ser complicades per dir-ho d'alguna manera, però amb una mica de temps tot es supera. I he de dir que ara va encantat a l'escola, s'ho passa d'allò més bé, hi dorm molt bé, hi menja superbé, hi aprèn molt, i és el nen més feliç del món. I des d'aquí un petonàs a les seves mestres, que són maquíssimes: la Susanna i la Sara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada